Blog przeniesiony

Informuję, że od listopada 2014 niniejszy blog jest prowadzony na nowej stronie xjacek.bartymeusz.pl

niedziela, 7 listopada 2010

Dobre spotkanie

Za mną spotkanie, po którym wcześniej nie wiedziałem, czego się spodziewać - wszak zupełnie nie znałem tych osób... Zostało zaaranżowane przez naszego wspólnego znajomego. Chyba dobre było. Oczywiście - dopiero przyszłe owoce pokażą, na ile dobre. Ale było ileś dobrych treści. Ileś słów potwierdzających moc kapłaństwa oraz moc działania Boga. Nie sposób, aby taka rozmowa nie umacniała w tym, co robię. Kolejny raz potwierdza się, że Bóg wie co robi - wie kogo i w jakim momencie podesłać, aby wyszło z tego dobro. Do tego obietnica modlitwy tych osób, których modlitwy, jak mogłem usłyszeć, są wielokrotnie wysłuchiwane. Chyba tego było mi potrzeba, mimo tego, że nic szczególnego nie poczułem. Ale niby dlaczego mam czuć, przecież to nie perfumy...

Dobrze Boże, że jesteś i czuwasz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz