Blog przeniesiony

Informuję, że od listopada 2014 niniejszy blog jest prowadzony na nowej stronie xjacek.bartymeusz.pl

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Adopcja

Jako, że nieraz słyszę głosy, że dużo narzekam, to dziś się pochwalę. W sumie, to powinienem kogoś pochwalić, tyle, że nie wiem kogo. Chociaż nie wykluczam, że może to być ktoś, kto czyta mojego bloga. Dziś rano odczytałem maila, w którym była głównie taka treść:


"Szczęść Boże!
Pragnę poinformować, że został Ksiądz objęty modlitwą w ramach Duchowej Adopcji Kapłanów.
Księdza adopcja rozpoczęła się 10 czerwca i jest to adopcja stała, czyli potrwa do końca życia osoby adoptującej. Więcej informacji o adopcji znajduje się w załączniku."
 
Poszukałem, poczytałem i ... wielkie, wielkie Bóg zapłać!
Jakby ktoś chciał się do tego dołączyć, to zapraszam, poszukajcie, poczytajcie, pomódlcie się. Fajna sprawa i jakże ważna.
 
Chwała Panu!

1 komentarz:

  1. No i już wiem, kto mnie adoptował. A tak naprawdę, to wiem, że adoptowały mnie już 2 osoby - z dużym opóźnieniem dostałem potwierdzenie. I podejrzewam, że wiem, kim jest ta druga osoba mnie adoptująca. Niezależnie od tego, czy mam rację, czy nie, mogę tylko powiedzieć: BÓG ZAPŁAĆ!

    OdpowiedzUsuń